♥ Assalamualaikum . Here is me , Erika . Everything I will share here are actually some of my stories . I hope you will enjoy reading my entry ♥

Saturday 14 March 2015

Crush [ Classmate ]

Hi guys.

So today harini nak cerita pasal crush hahah. crush dalam kelas pulaktuhh. ish ai. so , bermula harini start la cuti seminggu dan aku pun kena cuti juga. cuti tengok muka dia :( Oyemgi bosan. Kening crush aku tu lawa doe. Hahah alih alih usha muka , usha mata sepet dia pahtu usha kening dia. Rasa nak cukur je , lawa sgt T.T hahhaha 

Aku tak harapkan apa apa pun dekat dia. Biarlah dia tk tahu aku crush kat dia. Sebab aku takut kalau dia tau nanti mesti dia tak suka aku T.T and itu lebih menyakitkan. Oh damn , aku melting tengok dia senyum , ala comel je. Ish ai ish ai. Ala crush kenapa la kita satu kelas? :( nanti susah la nak lupakan kau. ish mencinya. kena tunggu sampai bila hahahah. takkan nak ambil masa macam crush kat DN dulu ? 2 tahun lebih yang penuh penyeksaan. Sakit duh. 

Dear crush ...
Aku harap kau sentiasa dilindungi Allah , diberi kesihatan yang baik dan sentiasa mendapat kebahagiaan kau sendiri. Aku happy sangat tengok kau gelak senyum dalam kelas. Kekadang kau macam notice aku pandang kau aish malunyaaaaa. Okay la hahahah tak tahu nak cakap apa dah. 

Bye bye...................................................

No comments:

Post a Comment

Hurt Inside.

Hi. The title means everything. Sakitnya hati aku T.T aku amek masa taw nak moveon after kau tinggalkan aku and suddenly kau muncul datang...